Produsele pot fi returnate într-un interval de 14 zile lucrătoare de la dată intrării în posesie fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Costul direct al returnarii produselor este suportat de catre consumator.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunta la cumpărare la adresa de email comenzi@komazi.ro, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Categorii de produse ce nu se pot returna:
produse confectionațe după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar după cerințele acestuia; produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid;
produse consumabile desigilate aferente oricărei categorii de produse din ofertă;
produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătații sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator – anumite produse din categoria INGRIJIRE PERSONALĂ, MAMA ȘI COPILUL sau SPORT ȘI FITNESS care se folosesc pentru igienă/ingrijire corporală sau pentru alimentație;
produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
Produsele nu se vor returna prin Posta Romana ci doar prin Curier Rapid . Returul se va ambala conform si se va expedia catre adresa : Str Zizinului nr 123G , Brasov
Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit , insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat și să nu aibă semne vizibile de folosință.
Nu se accepta returul produselor care au ambalajul rupt, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi sau lovituri.
Din motive de protectie a sanatatii clientilor si din motive de igiena nu se accepta returul produselor din categoria Alimentatie si Igiena (biberoane, tetine, suzete, pompe de san, accesorii de masa) .
Rambursarea fondurilor se face în 30 zile de la primirea returului, prin aceeași metodă folosită la plata (mandat poștal pentru plata la livrare sau rambursare pe card pentru plata prin card).
Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.